Bírnod kell, akkor is, amikor mindenki bánt, bírnod kell ha az élet téged meggyaláz.Ne add fel, ha minden kötél szakad, hinned kell, csak légy Te mindig önmagad.

Sok embert szeretek, de nem mindenkit.
Sok mindent megbocsájtok, de nem mindent.
Gyorsan felejtek, de nem mindent.
Nem vagyok bosszúálló, de sok mindent megvetek.
Akit szeretek az tudja, akit nem szeretek az érzi.
Az igaz barátokért keresztül megyek a poklon,
a többieknek pedig megmutatom, hogy hol van az!

Aki minden rezdülésedben rosszat lát,

aki még a legszebb szavaidat is sértésnek veszi

az nincs egy hullámhosszon veled,valamire csak "használ" téged.

A nevemet tudhatod, de az életemet nem ismerheted! Hallhattál arról, hogy miket tettem, de fogalmad sincs róla, hogy vajon abból mennyi igaz, és mennyi hamis!
Arról meg főleg fogalmad sem lehet, hogy az igazak közül mit,miért csináltam! A
múlton rágódni nem fogok! Változtatni nem tudok!
Tettem, amit tettem, nem bánom! Voltak, vannak és lesznek hibáim, melyekből tanulok! Hibáinkat nem tudjuk meg nem történtté tenni - De beismerhetjük őket, és bocsánatot kérhetünk miattuk ... !
Az, hogy ki mit mond a hátam mögött, nem érdekel! Gyűlölöm a hazugokat és megvetem a gyávákat! Vannak irigyek, ellenségek, szerelmek, barátok, de életem csak egy van, és azt úgy élem, ahogy jó nekem!