"Az a legcsodálatosabb az életben, ha rátalálunk arra az emberre, akivel a kapcsolatunk az évek múlásával folyamatosan mélyül, szépül és örömmel telik meg. A szerelemnek ez a bensősége két ember között a legbámulatosabb jelenség, isteni véletlen."
/Hugh Seymour Walpole/






"A valódi nagyság nem szorul rá,hogy mások tegyék naggyá.
Akinek benső fénye már világít, nem igényli a külső reflektorok fényeit.
Aki benső számadást vezet, s saját szívébe néz,annak másodlagos kérdés, hogy mit szólnak hozzá az emberek.
Hogy a külső tükrök hogyan verik az alakját: törpét vagy óriást mutatnak-e, nem rá, hanem a tükrökre tartozik.
Azok pedig rendszerint torzak, koszosak és görbék.
Bárki mond rólad kritikát -jót vagy rosszat- tudnod kell,hogy ez elsősorban az illető önvallomása."




Egyszerűen ember vagyok.Nem méregetem magam mással,a nagyok szavával.Csak teszem a dolgomat,hogy rendbe álljon körülöttem minden pillanat.
Nem kívánok utánozni,lelkendezni,sem behódolni másnak,és nem hiszek semmiféle életemelő varázsnak.Csak megyek előre,végére a mának.
Teszem amit tudok.-s néha elbukok,saját káromból okulok.
Egyszerűen ember vagyok!!-Tudásom legjavát életem kútjából merítem,és megértem a nagyok szavát,még ha nem is mérem magam mással,
...mint az emberi méltósággal!